reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľubomír Mercery Pecho

Ľubomír Mercery Pecho

Bloger 
  • Počet článkov:  84
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tak trochu fotograf, gitarista, pedagóg ablogger. Zoznam autorových rubrík:  PhotoTripVariácie na témuFotofóryPísmenkové variácieFíílingovkySúkromnéNezaradené

reklama

Variácie na tému

Portréty

Ľubomír Mercery Pecho

Portréty

Na veľkonočný pondelok sme mali s kámošmi takú malú guláš-párty. Skúsil som fotiť portréty a tu je malá "ochutnávka". Dúfam, že sa vám bude páčiť.

  • 18. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 134x
  • 24
Keď farba nie je dôležitá alebo čo som našiel v tráve

Ľubomír Mercery Pecho

Keď farba nie je dôležitá alebo čo som našiel v tráve

Donedávna bol môj vzťah k prácam na záhrade nie velmi pozitívny.Odkedy som však začal fotiť, niečo sa zmenilo.

  • 8. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu